733 494 931
biuro@mmatech.pl
czynne: pn-pt 9 00 - 17 00

Kontrola dostępu i automatyka

Gdzie zastosować kontrolę dostępu?

Kontrola dostępu powinna być zainstalowana wszędzie tam gdzie chcemy ograniczyć osobom trzecim dostęp do budynków lub pomieszczeń wewnątrz budynku

  • domy
  • biura
  • firmy
  • miejsca użyteczności publicznej

Prosta kontrola dostępu w firmie może pojawić się przy drzwiach wejściowych, tak by tylko upoważnione osoby posiadały możliwość wejścia. Najczęściej wykorzystywana jest jednak kontrola dostępu w wybranych pomieszczeniach lub kontrola dostępu w określonej części firmy tak, by ważne lub potencjalnie zagrożone miejsca były niedostępne dla osób postronnych i aby mogły być kontrolowane pod względem tego, kto i kiedy uzyskuje do nich dostęp. Analogicznie wygląda kontrola dostępu w domu.

Jak działa system kontroli dostępu?

Kontrola dostępu w firmie działanie opiera na blokowaniu przejść dla osób niepożądanych. Najprostsza kontrola dostępu działanie może ograniczać do blokowania możliwości otwarcia drzwi. Dostęp do tego typu przejść posiadać będzie tylko uprawniona osoba za pomocą: kodu, karty zbliżeniowej lub breloka. Bardziej rozbudowany system może także wymagać każdorazowej weryfikacji osoby za pomocą czytników biometrycznych, linii papilarnych czy też kontrolerów analizujących parametry gałek ocznych oka.

Rodzaje kontroli dostępu:

  • Systemy mechatroniczne (autonomiczne) – zamki uzupełnione o system weryfikacji uprawnień, na przykład kartę zbliżeniową, pastylkę lub szyfrator;
  • Systemy klasyczne – drzwi blokowane zworami elektromagnetycznymi i elektrozaczepami zwalnianymi po użyciu karty zbliżeniowej, pilota radiowego lub zwalniane ze stanowiska sterowania;
  • Systemy kontroli dostępu wraz z kontrolerami i programami zarządzającymi rejestracją czasu pracy oraz kontrola czasu każdorazowego wejścia i wyjścia. Systemy te mogą być zintegrowane z systemami płac i kadrowymi.

Przykładowe zestawy kontroli dostępu

Tania kontrola dostępu w firmie może zapewniać wysoki poziom bezpieczeństwa nawet przy minimalnym budżecie.

Koszt urządzenia koniecznego dla kontroli nad jednym przejściem zaczyna się już od 200 zł.

Złożona, polecana kontrola dostępu w firmie, gdzie należy również kontrolować przepływ pracowników, oprze się na czytnikach kart zwalniających drzwi dla każdego pracownika odpowiednio do jego uprawnień, po czym jego wejścia i wyjścia zostaną zalogowane i w przypadku rejestracji czasu pracy zapisane w systemie. Powyższy, złożony system wymaga urządzenia kontrolnego podłączonego do wszystkich urządzeń wykonawczych.

Cennik kontroli dostępu i czasu pracy

Koszt wykonania systemu kontroli dostępu i czasu pracy w firmie jest zależny od ilości i rodzaju użytych urządzeń wykonawczych i tym samym od typu systemu. Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą celem zlecenia nam dokonania niezobowiązującej wyceny w oparciu o Państwa zapotrzebowania.

Usługa montażu i obsługa serwisowa

Montaż kontroli dostępu do firmy i do domu to usługa o zakresie zależnym od wybranego typu systemu i stopnia jego skomplikowania. Systemy klasyczne to konieczność zamontowania i zaprogramowania urządzeń oraz przygotowania i wydania mechanizmów uwierzytelniania (kart, kodów itp.), co wraz z zaplanowaniem systemu może trwać do kilku dni. Okres gwarancyjny zależny jest od wykorzystanych urządzeń i trwa co najmniej 2 lata dla osób prywatnych. Obsługa serwisowa oznacza dowolne naprawy, zmiany konfiguracyjne i programowe lub przebudowę całego systemu na życzenie Klienta.

Jakość i funkcjonalność wszystkich proponowanych urządzeń bardzo chętnie zaprezentujemy Państwu w naszym salonie sprzedażowym gdzie nasz doświadczony doradca techniczno-handlowy odpowie na wszystkie Państwa dodatkowe pytania.

Gdzie działamy?

Nasza siedziba znajduje się w dzielnicy Bemowo, ale z powodzeniem obsługujemy klientów z dzielnic : Stare Babice, Nowe Babice, Łomianki , Klaudyn , Izabelin, Wola , Żoliborz, a także z dalszych dzielnic: Mokotów, Ursynów, Piaseczno, Białołęka, Praga Północ i Południe, Śródmieście i Ochota.

Swoim zasięgiem obejmujemy całe województwo Mazowieckie, a duże kontrakty realizujemy na terenie całej Polski.

Napisz do nas

    MMA-TECH sklep

    ul. Powstańców Śląskich 124 paw 10

    01-466 Warszawa

    biuro@mmatech.pl
    733 494 931
    530 050 447
    czynne:
    pn-pt 9 00 - 17 00
    sb 9 00 - 14 00
    serwis 24h